zaterdag 9 april 2011

State of the arts Stedelijk museum Zwolle 6 februari t/m 10 april 2011


Samen met Agnes Booijing op de foto. Agnes is een super goeie fotograaf!! Ze heeft alle foto's van mijn werk gemaakt in het stedelijk museum van Zwolle die je hieronder kan zien.

Grote hond van schuim samen met een klein hondje van aluminium.




Mijn vis samen met een ander kunstwerk van mij in de tuin van het museum.

Mijn vis in de tuin van het museum.

Mijn kunstwerken met op de achtergrond de Peperbus.

Metaal kunstwerkje van mij op de muur van het museum.
Metaal kunstwerk 'ladder' van mij op de muur van het museum.

Op de wand van de museum winkel hangen kunstwerken van verschillende kunstenaars.
Ik in mijn vis, die in de tuin van het museum staat.

Twee aluminium pinguins van mij staan op de balie van het museum.
Beeld van mij in de tuin van het museum.
Hond van boven gefotografeerd in het museum.
 
De hond krijgt zondag zijn naam
Phillip Sponskop is zijn naam geworden!!

Ook leuke namen die zijn bedacht: 'Rasta' fari, Waps, Hondsjie Ponsjie, Ollie, De Grote Karakter, T-bone, Art-hur, Bink, Hunk, Joeri, Throw Me A Bone, Commisaris Dreads, Sponsie, Apollo, Zepi, Bob Marley, Poli-piep, Sponsie, Speculaasje, Loekie de Hond, Goudlokje, Pablo, Anna en Schuimie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten